Müşteri Hizmetleri

Müşteri Şikayetleri Yönetimi

Mogaz Müşteri Şikâyetleri Yönetimi Taahhüdü, Koç Topluluğu hedef ve ilkeleri doğrultusunda müşterilere verilen önemle dokuz ana prensip altında belirlenmiştir.

ŞeffaflıkŞirketimiz iç ve dış müşterilere şikâyetin nerede ve nasıl değerlendireceğine ilişkin uygulamalarını web sitesi üzerinde duyurmakta, müşterilerini bilgilendirmektedir.

ErişilebilirlikŞikâyet, soru ve istekleriniz için Mogaz Hizmet Hattı (444 5 999) ve web sayfamız (www.mogaz.com.tr) üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz.

Cevap verebilirlikŞikâyet, soru ve istekleriniz hızlı bir şekilde cevaplanmakta ve sonuca ulaştırılmaktadır.

ObjektiflikHer bir şikâyet titizlikle, adil, objektif ve tarafsız şekilde değerlendirilmekte, takip edilmektedir.

ÜcretlerŞikâyet soru ve isteklerinizin değerlendirilmesi ve sonuca ulaşılmasında herhangi bir ücret talep edilmemektedir.

GizlilikMüşterilerimize ilişkin her türlü kişiler bilgi gizli tutulmakta, şikâyet sahiplerinin onayı olmadan üçüncü taraflarla paylaşılmamaktadır.

Müşteri odaklı yaklaşımŞirket politikamız çerçevesinde müşterilerimizin şikâyet soru ve isteklerine uygulanabilir çözümler sunulmaktadır.

Hesap verebilirlikŞikâyet, soru ve istekleriniz; kayıt altına alınmakta ve müşterilerimiz bilgilendirilmektedir.

Sürekli iyileştirmeMüşterilerimizden gelen geri bildirimler iş süreçlerimizin, ürün ve hizmetlerimizin iyileştirilmesinde ve geliştirilmesinde kullanılmaktadır.

Aygaz tescilli ticari markasıdır. Tüm hakları saklıdır. © 2013 Aygaz A.Ş.